Πολιτική επιστροφής προϊόντων

  1. Αρχική
  2. Πολιτική επιστροφής προϊόντων

Το Homepassion.gr  γνωστοποιεί προς τον πελάτη πως έχει το δικαίωμα να επιστρέψει ένα προϊόν είτε αυτό είναι ελαττωματικό είτε δεν τον ικανοποιεί και να ζητήσει την αντικατάστασή του είτε την επιστροφή του ποσού που διέθεσε για την αγορά του.

  * Σε περίπτωση που αποφασίσετε να επιστρέψετε το προϊόν, είναι απαραίτητο να πληρούνται οι παρακάτω όροι:

Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.

Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να επιστραφει προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. 
Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν πρέπει:

Να μην έχει πλυθεί

Να έχει όλα τα ταμπελάκια του και

Να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του.

Το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται με όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν, όπως π.χ. η απόδειξη λιανικής πώλησης, το Δελτίο Αποστολής κ.λπ.

Προϊόντα ύπνου όπως μαξιλάρια και επιστρώματα, δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους υγιεινής, εφόσον έχουν βγεί απ’ την συσκευασία τους. 

Προϊόντα που έχουν μεταποιηθεί με εντολή του πελατη ή ειδικές διαστάσεις δεν μπορούν να επιστραφούν.

Υπαναχώρηση

Η υπαναχώρηση είναι το δικαίωμα σύμφωνα με το οποίο ο καταναλωτής έχει στη διάθεσή του προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε, για οποιονδήποτε λόγο, ακόμα και αναίτια, και να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων.

Το διάστημα υπαναχώρησης ξεκινά από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.

* Διαδικασία επιστροφής:

-Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.

-Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.

-Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ή έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας, στέλνετε το δέμα μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών. Σε διαφορετική περίπτωση μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε πρακτορείο επιθυμείτε.

*Παρακαλούμε σημειώστε πως τα έξοδα της επιστροφής τα χρεώνεται η επιχείρηση μόνο σε περίπτωση δικού μας λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος.

Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιβαρύνουν το πελάτη.

**Η διαδικασία της επιστροφής έχει μέσο χρόνο διάρκειας 5 εργάσιμες ημέρες.
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 210 4967036

Πληροφορίες σχετικά με τη διαχείριση ελαττωματικών προϊόντων.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι με βάση την ισχύουσα ευρωπαϊκή νομοθεσία, τα προϊόντα που αγοράζει ο καταναλωτής καλύπτονται από ελάχιστη διετή νομική εγγύηση. Συνεπώς, μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα, σε περίπτωση που θεωρεί ότι ένα προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία, να μας αποστείλει το προϊόν και στην συνέχεια θα αναλάβουμε την διαδικασία εξακρίβωσης ή μη των λεγομένων του πελάτη (την εξακρίβωση την κάνει είτε το κατάστημα το ίδιο είτε ο κατασκευαστής/εισαγωγέας). Σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό λόγω κατασκευής, τότε ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει επιδιόρθωση του προϊόντος ή αντικατάσταση του προϊόντος ή μείωση της τιμής ή ακύρωση της σύμβασης και πλήρη επιστροφή του ποσού που κατέβαλε. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχτεί ελαττωματικό τότε απλά επιστρέφεται στον καταναλωτή.

Επίσης, στην περίπτωση που ο πελάτης αποστείλει ένα ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα, τότε πληρώνει ο ίδιος τα έξοδα αποστολής.

Αν το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό, τότε τα έξοδα αποστολής οφείλει το κατάστημα να τα αποζημιώσει τον πελάτη.

 

ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ Η ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΑΣ

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτή την πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα

που αγοράζονται απευθείας από το κατάστημα μας η μέσα από το διαδίκτυο στον ιστότοπο homepassion.gr και παραδίδονται στο κατάστημα μας

Ακύρωση Παραγγελίας

Πριν από την εκτέλεση κάθε παραγγελίας, πάντα προηγείται τηλεφώνημα ή sms ή μήνυμα στο viber ή στο e-mail του πελάτη από το homepassion.gr.

Ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία του για οποιοδήποτε λόγο επιθυμεί μέσα σε δύο (2) εργάσιμες ημέρες και εφόσον τα προϊόντα δεν έχουν αποσταλεί. Αυτό μπορεί να γίνει με τηλεφωνική επικοινωνία ή sms ή μήνυμα στο viber ή στο e-mail info@homepassion.gr.

Επιστροφές Προϊόντων

Γενικά τα προϊόντα μπορούν να επιστραφούν μόνο στις περιπτώσεις:

•             Που είναι ελαττωματικά από τον κατασκευαστή πριν την χρήση τους.

•             Που λόγω λάθους δεν είναι αυτά που έχουν παραγγελθεί από τον πελάτη.

Για κανένα άλλο λόγο δεν δεχόμαστε επιστροφές καθώς τα προϊόντα μας είναι κατόπιν παραγγελίας ‘η κατασκευάζονται για λογαριασμό του πελάτη.

Πιο ειδικά σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε εμπορεύματα λόγω αλλαγής γνώμης, θα χρειαστεί η απόδειξη σας, το έντυπο παραγγελίας σας, το e-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας και το απόκομμα πιστωτικής κάρτας (σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα). Για την επιστροφή των προϊόντων σας μπορείτε να επισκεφτείτε το κατάστημα μας στην διεύθυνση Ολύμπου 47 & Μήλου στη Νίκαια Πειραιάς μόνο κατόπιν ραντεβού.

 Εναλλακτικά, στέλνετε το αίτημα σας μέσω e-mail ή γραπτώς με οποιοδήποτε άλλο τρόπο (sms ή μήνυμα στο viber). Για ότι πληροφορία χρειάζεστε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά, στο 210 4967036. Το αίτημα επιστροφής τίθεται σε ισχύ από την ημερομηνία που μας δηλώνετε το αίτημα επιστροφής των εμπορευμάτων.

Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση (για τα είδη που έχουν εργοστασιακή συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή φθαρεί η συσκευασία τους).

Έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε τα αγορασμένα προϊόντα εντός 10 ημερολογιακών ημερών από τη στιγμή της παραλαβής χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση.

Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της προθεσμίας των δεκα (10) ημερών. Το κατάστημα λεύκων ειδών homepassion δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος, εάν η προθεσμία δεν έχει τηρηθεί.

Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης εντος καταστήματος, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.

 

Επιστροφή αντίτιμου αξίας επιστρεφόμενων προϊόντων

Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αναλογεί στην αξία των εμπορευμάτων που επιστρέφετε, μέσω τραπεζικής κατάθεσης στον λογαριασμό σας εκτός αν επιθυμείτε άλλο τρόπο επιστροφής για τον οποίο θα πρέπει να μας ενημερώσετε γραπτώς.

Η επιστροφή του αντίτιμου των επιστρεφόμενων προϊόντων θα πραγματοποιείται το συντομότερο δυνατό. Σε κάθε περίπτωση, θα πραγματοποιείται αφού μας ενημερώσετε γραπτώς για το αίτημα επιστροφής των προϊόντων και εμείς δεχτούμε την επιστροφή τους καθώς και εφόσον τα προϊόντα έχουν παραδοθεί στην έδρα μας με τις παραπάνω προϋποθέσεις.

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:

1.            Αγαθά που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε θέσει εσείς ως καταναλωτής ή που δεν υπάρχει σε απόθεμα και χρειάζονται ειδική παραγγελία.

2.            Την προμήθεια αγαθών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελεγχθούν και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης.

Λυπούμαστε, αλλά δεν δεχόμαστε επιστροφές σε ειδικές παραγγελίες λευκών ειδών με ανοιγμένες συσκευασίες (π.χ. παπλώματα, μαξιλάρια, στρώματα, προστατευτικά μαξιλαριών και στρωμάτων, κτλ.), προϊόντα που παραγγέλθηκαν/κατασκευάστηκαν αποκλειστικά για εσάς, είτε από εγχώριους είτε από ξένους προμηθευτές/κατασκευαστές.